پیراهن ایران فوتبال استفاده بازیکنان

پیراهن: ایران فوتبال استفاده بازیکنان اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی ۱۵ درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس آماری که نرم افزار متعلق به شرکت جهانی بهداشت ارائه کرده است ۱۵ درصد از فوت و میرهای اصفهان ناشی از الودگی

۱۵ درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا است

۱۵ درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا است

عبارات مهم : ماشین

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس آماری که نرم افزار متعلق به شرکت جهانی بهداشت ارائه کرده است ۱۵ درصد از فوت و میرهای اصفهان ناشی از الودگی هوا است.

به گزارش ایسنا، کمال حیدری امروز (سه شنبه) در میزگردی با عنوان «منشا آلودگی هوای کلانشهر اصفهان کجاست؟» اظهار کرد: ۱۵درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا هست. همچنین ۲۴ درصد عفونت های تنفسی، ۱۷ درصد امراض و سکته های قلبی و ۱۴ درصد سکته های مغزی نیز مربوط به آلودگی هوا است.

۱۵ درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا است

وی با تاکید بر اینکه همراهی مردمی در مقابله با آلودگی وجود ندارد ادامه داد: بحران های ناشی از بارش برف چند روز گذشته می توانست رخ ندهد. ولی شاهد بودیم نه تنها مسئولین هشدارها را جدی نگرفتند، بلکه در طول مسیر هیچکس زنجیر چرخ نبسته بود. روزانه ۱۵۰ ماشین پلاک می شود و دولت الکترونیک هنوز تا ایده آل فاصله دارد. روزانه ۱۰ هزار ماشین جهت جابه جا کردن محصلین در اصفهان تردد می کند. همچنین در روزهایی که ستاد مدیریت بحران مدارس را تعطیل اعلام می کند تعداد خودروها زیاد می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در جلسه مدیران سلامت کشور از مافیای ماشین صحبت شد و می دانیم خودروهای داخلی شرایط خوبی ندارند. کشورهای توسعه یافته امروز در روزگاری با همین پرسشها دست و پنجه نرم می کردند. ولی امروز کشورهای پاکی هستند. باید برنامه های بلند وجود داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس آماری که نرم افزار متعلق به شرکت جهانی بهداشت ارائه کرده است ۱۵ درصد از فوت و میرهای اصفهان ناشی از الودگی

حیدری ادامه داد: ۱۵ درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا هست. نرم افزاری این آمار را ارائه داده است که متعلق به شرکت جهانی بهداشت هست. روزانه ۱۱ هزار لیتر تنفس می کنیم. در مواجه طولانی مدت ثابت شده است است که ۱۵درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا هست. همچنین ۲۴ درصد عفونت های تنفسی، ۱۷ درصد امراض و سکته های قلبی و ۱۴ درصد سکته های مغزی نیز مربوط به آلودگی هوا است.

وی افزود: ذرات معلق مسبب ۸ درصد کل فوت ها هستند. ۴.۲ سالهای عمر از دست رفته ناشی از آلاینده ها هست. محققین کارهای گسترده ای در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشته اند. تولد زودرس نوزادان و همچنین سقط جنین با آلودگی هوا در ارتباط هست. زمانی که ذرات وارد بدن شده است و به خون می رسد، لایه داخلی عروق را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب گرفتگی عروق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: گرچه شیوه زندگی آپارتمانی بی تاثیر نیست، ولی آلودگی هوا بر روی ام اس نیز موثر است و عامل ثانویه محسوب می شود. بیماری هایی مثل دیابت نیز با آلودگی مرتبط هست. جهت اطلاع رسانی در حوزه سلامت ۴۰ هزار سفیر در اصفهان وجود دارد. آنچه باید را به اطلاع سفرا می رسانیم تا بتوانیم فضای ایمن اطلاع رسانی ایجاد کنیم.

۱۵ درصد فوت و میرها در اصفهان ناشی از آلودگی هوا است

حیدری گفت: تلاش های زیادی انجام شده است است ولی هنوز از برنامه عقب هستیم. پیشنهاد این است که برنامه جامعی در اختیار استاندار قرار بگیرد. رسانه ها باید این برنامه را رصد و مردم نیز باید همکاری داشته باشند.

واژه های کلیدی: ماشین | پزشکی | آلودگی | اصفهان | برنامه | دانشگاه | آلودگی هوا | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار